2016-08-19

Kaip nesutrikti, kai visi planai žlunga paskutinę minutę

Sveiki,

gali tu planuoti kiek nori, o bus taip kaip turi būti. Su merginomis, Migle ir Gintare, jau kelinti metai turėjome gražią vasaros tradiciją vykti į vasaros išlydėtuvių festivalį Karklėje. Kelios dienos prieš šiųmetinį festivalį susirinkusios aptarėme festivalio meniu, svarbiausius daiktus, kuriuos turime nusipirkti ir įsidėti. Planavimai daug neužtruko, nes turėjome patirties. Viskas lyg ir ėjosi sklandžiai. Pamenu, tai buvo trečiadienis po darbų. Kadangi išvykti jau turėjome kitą ketvirtadienį , turėjome dar kiek daugiau nei savaitę viskam susidėlioti.  Laisvasis savaitgalis man buvo puiki proga susitvarkyti spintą, susidėlioti daiktus, kuriuos vešiuosi į festivalį ir po to juos galėsiu lengva ranka išmesti. Viskas lyg ir pagal planą. Tai buvo turbūt labiausiai šių metų laukiamos atostogos, nes prieš tai ilsėjausi tik Kovo mėn. Barselonoje.

Keturios dienos prie mūsų šaltosios Baltijos jūros atrodė jau ranka pasiekiamos. Daiktai sukrauti, bilietai atspausdinti, namelio šeimininkai jau laukia mūsų. Kadangi planavome išvykti ketvirtadienio vakare, antradienį vakare nusprendėme visos susiskambinti ir apsipirkti maisto iš elektroninės parduotuvės Barbora (taip jau darėme praeitais metai, ir labai buvome patenkintos. Nereikia niekur eiti, nieko tempti. Ir patogiai pristatyta norimu laiku). Pietaudama atsidariusi festivalio puslapį išsirinkau norimas išgirsti grupes. Pagalvojau, bus puiki proga vakare pasitarti kur norėsime eiti visos drauge. Grupių sąrašas džiugino. Ir lengvai galima buvo pasiplanuoti, norint spėti pamatyti viską. Ech, bus smagu, pagalvojau. Šeštadienio naktį stebėsime Olimpines krepšinio varžybas su Ispanija. Jūra, bangos, krepšinis, nuostabūs žmonės aplink, ech.

Ir žinia po žinios, per visus galimus kanalus skelbiama, kad Karklės festivalis yra nukeliamas į kitus metus. Pirma mintis, kad kažkas labai negražiai pajuokavo. Na žinot, kažkas susipyko, nepasidalino ir parašė negražiai. Visko būna. Kol nebus oficialaus rašto, tol nepatikėsiu.  Neilgai trukus, į darbo pabaigą gaunu laišką į el. pašto dėžutę su laiško pavadinimu: Septintasis Karklės festivalis nukeliamas į kitus metus. Ir tada ilgas ilgas laiškas. Apie tai, kaip kas ir kodėl. Esmė tokia, kad dėl esamos finansinės padėties, jie nebegali surengti tokio festivalio, kokie buvo ankstesni. Nors visoms užsienio žvaigždėms honorarai jau sumokėti. Kaip rašė laiške, visi norintys atgauti pinigus, galės tą padaryti artimiausiu metu. Po kelių dienų patikslino dieną. Rugpjūčio 18 turėjo būti skelbiama informacija apie pinigų grąžinimą. Atėjus tai dienai, jau net nebe laiške, o Facebook Karklės puslapyje, paprašė būti kantriems, nes jie dar neturi sprendimo. Smagiausia frazė turbūt buvo: „...kol gyvuos mūsų įmonė, tol įvairiais būdais spręsime jūsų bilietų panaudojimo, kompensavimo galimybes.“ Taškas. Kol gyvuos mūsų įmonė. Linkiu daug ir gražių tolimesnių metų. Ir tikrai su didele viltimi laukiu savo 45 Eur.

Liūdna. Kadangi su merginomis vakare buvome susitarusius susiskambinti dėl pirkinių, susitarimą vykdėme, bet nebe dėl pirkinių, o dėl klausimo: ką darom?

O kai galvoje vien liūdnos mintys, sunku sugalvoti ką darom. Mieste pasilikti nesinorėjo. Juo labiau, kad aš ir Gintarė penktadienio dieną buvome pasiėmusios atostogas. O Miglė atostogavo jau nuo pirmadienio ir tai turėjo būti jos atostogų vinis.  (Vinis buvo, bet tiesiai į paširdžius).
Turėjome 1,5 val. pokalbį telefonu. Svarstėme visas gimusias idėjas tuo metu. Juokas juokais, bet Karklė turbūt mus nubaudė, už neįvykdytus praeitų metų pažadus. :)

Variantų buvo įvairių:
važiuoti vis tiek į Karklę, nes buvome užsisakiusius namelį ir noras pabūti prie jūros niekur nedingo, bet šį variantą greitai atmėtėme, nes pranašavo lietų iš šaltą orą.
Likti mieste - mieste buvo paliktos likimo valiai dvejos vestuvės, kuriose taip ir nepavyko sudalyvauti, nes festivalis buvo suplanuotas anksčiau, o apie nedalyvavimą jau buvo pranešta.
Važiuoti po Lietuvą (Panemunės pilys ir visi kiti grožiai), bet šį variantą taip pat atmėtėme dėl numatomo blogo oro.
Skirstytis kas kur sau, bet tai irgi nežavėjo nei vienos.
Ir ilgiausiai buvo svarstoma idėja buvo, skrydis į Kiprą. Lėktuvo bilietų kainos nežavėjo (pirmyn-atgal 200 Eur). Bet kai pagalvoji, kad skrydis už 2 dienų, variantas neblogas. Dienos idealiai atitinka pagal mūsų turimas laisvas dienas. Ir ten šilta, nelyja. Sudėjus visus už ir prieš, visos bendrai nusprendėme nepasinaudoti tuo variantu.  Gal kitais metais J kai paskelbs, kad ir tie turimi bilietai į Karklės festivalį nebegalioja.
Baigėme pokalbį taip ir nepriėjus bendros išvados, ką darom? Prižadėjom susiskambinti rytoj. Gal iš ryto gims naujų idėjų?

Kadangi šią naktį (1 val. mūsų laiku) turėjo rodyti Olimpines krepšinio varžybas Lietuva – Nigerija, pasilikau pas brolį pasisvečiuoti. Ir ėjome visi drauge stebėti varžybų į Siemens areną. Galvojome būsime vos keli lunatikai. Bet pasirodo buvo tokių nemažai. Gražu. Visur aplink tik geltona, žalia, raudona. Palaikymas begalinis.  Laimėjome 9 taškais (89-80). Mes už Lietuvą!

Varžybos baigėsi prieš 3. Tad miego nebuvo per daug šią naktį. Darbe dar vis kirbėjo mintis, apie galimus variantus. Nepaleidau galimybės kur nors skristi. Bet dienų buvo likę dar mažiau. Todėl arba kainos dar didesnės arba jau visai nebėra vietos lėktuvuose. Paskutinių minučių skrydžių pasiūlymai taip pat neviliojo, nes dažniausiai siūlydavo 7 dienas, kurių mes neturėjome. Ir Makalius neturėjo ko pasiūlyti, nors atrodo, kad jo galimybės beribės.

Ir tada mintis, bet kodėl skrydžiai, gal pabandom, kažką naujo. Atveriu Novaturo paskutinės minutės pasiūlymus. Ir ten jau laukia mūsų pasiūlymas: Kruizas po Šiaurės Veneciją. Likusios 4 vietos. Akys sužimba. Informuoju merginas, apie savo paskutinį pasiūlymą. Ir gaunu abiejų pritarimą. Perkam! Nei viena nėra bandžiusi kruizo. Bus nauja atrakcija. Labai daug apie pasiūlymą nesigilindamos, nusipirkome. Išvykimas penktadienį! T.y. pusantros dienos pasiruošti tam.

Miglė, mūsų grupelės šios kelionės vadovė, po kelių akimirkų į el. pašto dėžutę gavo bilietus, sutartį ir sąskaitą už kelionę. O po pietų asmeniškai visiems buvo išsiųsta SMS su papildoma informacija: kelintą val. išvykstame, iš kur, su kokiu autobusu ir kas mus lydės.  Viskas aišku. Tačiau po kelių akimirkų į pašto dėžutę dar gauname Keliautojo atmintinę. Jame: ypatingai svarbi informacija, daiktai, kuriuos rekomenduoja įsidėti ir pinigai. Taip, pinigai yra nepatogumas. Nes vykstame į Švediją. Pripratome visur atsiskaityti Eurais, o čia reikia galvoti, kiek ko planuoji išleisti. Lankomų objektų kainos surašytos, tačiau nežinome kiek turėsime laisvo laiko ir kiek pinigų gali prireikti savoms išlaidoms. Na, bet išsisukome. Paskyrėme Miglę būti atsakinga už kronas. Pasikeitėme kiekviena po 30 Eur. Galvojom užteks J

Po darbų nuėjau nusipirkau kuprinę (nes senoji, kuri su manimi ištvėrė apie 10 metų, tiesiog nebeatlaikė) ir tiesiai į lovą. Daiktus susikrausiu rytoj.