2014-06-13

Kylam į Gruziją!

Gomardžoba!

Arba, lietuviškai, labas! Vos tik Wizzair paskelbė atidarant naują kryptį - Gruziją, pradėjom nedrąsiai svajoti apie šią šalį, ir vis labiau ir labiau norėjom ją pasiekti. Kas nenorėtų...

Atėjo vasaris, mes neiškentėm ir Wizzair paskelbus eilinę akciją bilietus nusipirkom! Bilietai kainavo 20% pigiau, be to, tampant Wizzair klubo nariu, kainos dar mažesnės.  Nusipirkom bilietus po 520Lt į abi puses laukėm gegužės 30 d. kai kelsim sparnus į Kutaisi, antrąjį pagal dydį Gruzijos miestą, į kurį iš Vilniaus tiesiogiai skrenda Wizzair.

Tik laukdami stebėjom, kaip keitėsi kainos. Bilietus mes nusipirkom vasario 13 d., likus trim su puse mėnesio iki skrydžio. Iš pradžių kainos po truputį didėjo, bet paskui jos mažėjo. Prie mūsų kompanijos prisijungė dar vienas žmogus, kuris bilietą nusipirko likus savaitei iki skrydžio ir už tas pačias sąlygas, tomis pačiomis dienomis, jis sumokėjo 350Lt. Aišku, keli žmonės iš mūsų grupelės sumokėjo daugiau nei po 520Lt, bet tegul tai istorija nutyli. :))

Mes - tai šešių žmonių kompanija:
  • Andrius, draugas iš „Vingio“
  • Simona, jo draugė
  • Andrius, jos draugas
  • dAgnė, Simonos draugė
  • Laimonas, draugas iš „Vingio“
  • aš :)

Vilniaus oro uoste, asmenukė (moteriškė kairėje ne iš mūsų kompanijos :D)

Kadangi skrydis buvo labai anksti (oro uoste susitikom apie 4:30 val. ryte), tai kas daugiau miegoję, o kas nemiegoję (ir trukdę kitiems miegot naktį) susirinkome oro uoste. Susidėjom ką reikėjo į Gariūninę tašę (nes turėjom vieną tašę visiems šešiems), ją pridavėm į bagažo skyrių ir po įprasto patikrinimo ėjom į oro uosto zoną. Ten dar pasiblaškėm šiek tiek, pasitikrinom pasus, ir žygiavom į įlaipinimo vartus. Nuotrauka iš ten ir yra. :)

Tik pakilę šiek tiek nusnūdom (kokį 15 min.) ir toliau galvojom ką veikt - nusprendėm pažaisti kortom. Tai tol, kol lėktuvas skrido 11 km. aukštyje, mes pliekėm Durnių. Ir skrydis visai neprailgo. Po šiek tiek mažiau nei 3,5 valandų nutūpėm Kutaisyje.

Kutaisio oro uostas visiškai nedidelis. Gal net mažesnis už Kauno, nors Kaune senokai buvau, tai negaliu tiksliai palyginti. :) Bet. Įėjom į oro uosto vidų, ten mus iš karto pasitiko pasų kontrolė. Nors rašo, kad galima važiuoti ir su tapatybės kortelėmis į Gruziją, bet pase mums uždėjo antspaudą, kad mes atvykome į Gruziją. Su tapatybės kortele gal duoda kokį nors lapelį, nežinau. :) Taip pat tikrindami ar pasas tikras, pasižiūrėjo visas prieš tai buvusias vizas ir galiausiai mus nufotografavo su internetine kamera. Atminčiai, matyt. :)

Po pasų patikros, kuri nemažai užtruko (ech, pripratom mes prie gero, kai Šengeno erdvės patikrinimo nebūna), sulaukėm savo Gariūninės tašės ir prasidėjo mūsų nuotykiai Gruzijoje.

Dar Vilniuje susiplanavome kokius miestus norime aplankyti:
  • Kutaisi > Gori
  • Gori > Tbilisi
  • Tbilisi > Kazbegi > Tbilisi
  • Tbilisi > Makhijauri (Batumi)
  • Batumi > Kutaisi
Per savaitę įveikėm daugiau nei 1000 km
Nusprendėm, kad prieš kelionę neieškosim jokių viešbučių, nei transporto nei ko. Galvojom: kaip bus, taip. :) Ir nei kiek nenusivylėm, ir nebuvo jokių nesklandumų. Ir viskas įvyko pagal mūsų planelį. Ir visko tikrai daug pamatėme, ir kalnų, ir jūrą, ir sostinę, ir kitus smagius miestelius, tokius kaip Mccheta, Uplisciche ir Džvari.

Apie nuotykius - kitame įraše. :)